Posem en marxa la Formació per a Representants Estudiantils

Com cada any, el SeDI posa en marxa el Curs de Formació de Representants d’Estudiants.

Destinat a aquells estudiants i estudiantes que han sigut elegits com a representants d’estudiants i que a hores d’ara no tenen la formació que reglamentariament exigeix la Universitat. Aquesta formació és requisit imprescindible per a obtenir els crèdits ECTS per participació en activitats de representació estudiantil.

Una de les opcions per poder acreditar aquesta formació és assistir a aquest curs.

IMPORTANT: Tot aquell representant que tinga cursada la formació del Programa Entreiguals o la assistència a la Trobada de Representants no és necessari que realitze aquest curs per poder sol·licitar el reconeixement acadèmic per participació com a representatn estudiantil.

És un curs gratuït. La matrícula està oberta del 9 al 19 de desembre.