La Universitat participa a la Lliga de Debat Universitaria 2017

Des de l’any 2005, la Xarxa Vives d’Universitats organitza la Lliga de Debat Universitària. A la Lliga de Debat diversos equips d’estudiants de les universitats que formen la Xarxa s’enfronten, durant una setmana, en una competició dialèctica sobre un tema d’actualitat o simplement polèmic, on l’argumentació, l’oratòria, la recerca d’informació i el treball col·laboratiu són les eines necessàries per afrontar el concurs.

Aquesta activitat propicia un nou àmbit de formació en què els estudiants aprenen a parlar en públic, a fer equip i a saber defensar un tema tant a favor com en contra, amb l’objectiu de fomentar l’ús de la paraula i promoure el talent de l’estudiantat.

Seu i dates de la Lliga de Debat 2017
La Lliga de Debat Universitària 2017 de la Xarxa Vives tindrà lloc a Barcelona, a la Universitat Pompeu Fabra, del 24 al 27 d’abril de 2017.

Tema de debat de la Lliga 2017
El tema de debat de la present edició és:

«Cal que el poder públic controle els mitjans de comunicació?».

Els equips no coneixen quina posició han de defensar (a favor o en contra) fins a uns minuts abans de començar cada enfrontament. Un equip de jutges decideix quina argumentació s’ha realitzat amb el màxim rigor i de la forma més convincent possible, d’acord amb els criteris establerts al reglament de la competició.

Premis

• Equip campió: 2.500 €.
  • Equip subcampió: 1.200 €.
  • Millor orador/a: 300 €.

A més un dels equips, que serà escollit pels propis participants, rebrà un reconeixement. La decisió es farà pública en tots els casos en el marc de la final.

Si vols formar part de l’equip de la Universitat de València: polsa açí

cartel lliga REDES-1