¿Vols participar a la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives?

Equip de la Universitat de València a l’ultima edició de Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives  (Universitat Pompeu Fabra, del 24 al 27 d’abril de 2017)

Si vols participar en la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives d’universitats com a membre del l’equip que rerpresente a la Universitat de València en la competició, has de complir els següents requisits:

1.- Ser estudiant de la Universitat de València matriculat en el curs acadèmic en què es realitza la competició.

2.- Tindre coneixements de valencià, que et permetan mantenir una bona expressió i una parla fluida. No és necessari acreditar cap títol, però si has de tindre en compte que els debats a la competició interuniversitària es desenvoluparan en valencià.

3.- Realització del curs gratuït Parlem en públic, com exposem els nostres arguments. Durant el mes d’octubre de 2017. Reconeixement acadèmic d’1 ECTS.

4.- A la Universitat de Valencià s’organitzarà la fase local de la Lliga de debat de la Xarxa Vives amb la realització de la seua pròpia lliga. A la Lliga de debat universitària de la Universitat de València competiran, organitzats en equips, els estudiants que hagen fet el curs anterior. L’equip guanyador de la Lliga de debat universitària de la Universitat de València, serà qui represente a la Universitat a la competició de la Xarxa Vives.

5.- L’equip campió de la lliga de la Universitat de València, abans de participar en la competició interuniversitària, farà un entrenament extra de 10 hores de durada en un taller pràctic de debat i argumentació. Reconeixement acadèmic de 0,5 ECTS.

La participació a la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives com a membre de l’equip de la Universitat de València no implicarà cap despesa als estudiants participants. El cost del viatge, manutenció i allotjament, serà assumit per la Universitat de València.