Aula Oberta d’Escriptura Creativa 2015

IvoRovira&AnaPonce-2670

L’Aula Oberta d’Escriptura Creativa és un projecte de la Delegació per a Estudiants, organitzat mitjançant el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI) amb la col·laboració del Vicedeganat de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació i del Vicerectorat de Cultura (Aula de teatre, Aula de poesia, Aula de lectura i escriptura, Aula de cinema). Aquesta proposta es troba emmarcada dins l’Espai de Formació de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes.

Enguany celebrem la 9ª Edició d’aquest Programa amb el desig d’aconseguir les cotes de participació assolides en darrers anys.

Destinataris

Estudiants de la Universitat de València, participants de la Nau Gran i públic en general. Consulteu les condicions de matrícula.

Metodologia

L’Aula Oberta d’Escriptura Creativa ofereix un conjunt de tallers destinats a formar-se i adquirir habilitat i experiència per a afrontar la creació literària en els àmbits de la narrativa, el teatre, la poesia, el guió de curtmetratge i el còmic.
El desenvolupament dels tallers serà eminentment pràctic i tractaran de dinamitzar i motivar la vessant creativa dels participants, tot i adquirint, sota la supervisió dels professors, tècniques i nous coneixements sobre la creació literària.

Duració dels tallers

Els tallers tindran una duració de 20 hores distribuïdes en set sessions presencials al llarg dels mesos de febrer a abril de 2015.

Programació 2015

Podràs veure informació detallada de cada taller en polsar damunt de cadascun.

TALLER

PROFESSOR/A

Escriptura Teatral

Patricia Pardo

Narrativa Breu en Castellà

Pepe Cervera

Narrativa Breu en Castellà

Fernando Delgado

Narrativa Breu en Valencià

Esperança Camps

Poesia en Castellà

Carlos Marzal

Poesia en Valencià

Lluis Roda

Guió de Curtmetratge

Fran Ruvira

Guió de Còmic

Miguel Angel Giner

Certificats i convalidacions

Els participants obtindran un certificat d’assistència sempre que hagen participat amb aprofitament en el desenvolupament del taller.
 Aquests tallers no són convalidables per crèdits de lliure elecció ni per ECTS.

Entitats que hi col·laboren

A més a més de la Delegació per a Estudiants i el Servei d¡Informació i Dinamització col·laboren en aquest projecte:

• Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (Vicedeganat de Cultura)
  • Vicerectorat de Cultura
  • Aula de Lectura i Escriptura