Taller de Guió de Curtmetratge

periodistes camera

Taller impartit per Fran Ruvira.

Fran Ruvira és llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat de València i la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Ha format part de departaments de direcció, fotografia i producció de projectes audiovisuals de naturalesa diversa com llargmetratges, documentals de creació, tv-movies, espots internacionals, projectes de gestió cultural … La seva opera prima com a director i guionista, titulada Orson West, és un llargmetratge a cavall entre el documental i la ficció. També ha produït i dirigit Ferida arrel: Maria-Mercè Marçal, una pel·lícula coral formada per més de vint curtmetratges dirigits per realitzadores. El seu últim treball és un curtmetratge sobre “Pedro Páramo” de Juan Rulfo que neix en el grup d’investigació CRIMIC de la Universitat París Sorbona, que investiga la relació de les arts visuals i la literatura. També ha desenvolupat la seva carrera en el camp de la investigació audiovisual en el Doctorat de Teoria, Anàlisi i Documentació Cinematogràfica de la UPF, com a executiu de desenvolupament de projectes, analista de guió i com a docent en diversos centres com El Plató de cinema o l’Escola d’Escriptura Creativa de l’Ateneu de Barcelona. Actualment, treballa en la producció i el guió de diversos projectes de ficció i documentals de creació.

DATES DE REALITZACIÓ DEL TALLER: Dijous 26 de febrer, 5, 12 i 26 de març, 16, 23 i 30 d’abril.
HORARI:  La primera sessió del 26 de febrer de 16:30 a 18:30 hores, la resta de 16:30 a 19:30 hores.
LLENGUA: Castellà.
LLOC: Campus dels Blasco Ibáñez
AULA: Aula de Formació del SeDI – Aulari III, Av. Menedez i Pelayo, S/N de València

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací