Taller de Guió de Curtmetratge. Aula Oberta d’Escriptura Creativa 11a edició

periodistes camera-3

Taller impartit per Giovanna Ribes (Catarroja ,1959).

Filla d’emigrants espanyols a Ginebra (Suïssa), descendeix d’un dels pobles que envolten el llac de l’Albufera, Catarroja. A València estudia Filologia Germànica i Tècnica en Operacions d’Imatge i So. Comença així la seva passió pel món audiovisual i comença a especialitzar-se en producció i direcció en diverses escoles al voltant del món: a Londres al Media Production Services; als EUA és seleccionada en un dels Films and Television Maine Mitjana Workshop a Rockport. També a Cuba cursa a l’Escola de Cinema i Televisió de San Antonio dels Banys; i un curs de direcció d’actors, per Dominic de Fazio.

Codirectora del festival de Dones en Art, 1, que reuneix treballs de dones en les arts escèniques i audiovisuals i membre de CIM, que el 2015 va obrir una delegació a la Comunitat Valenciana. Pertany també a la PAV – Associació de Productors Valencians, EDN – European Documentary Network i a EWA – Plataforma Europea per a les dones en el sector audiovisual. Vicepresidenta del Clúster Audiovisual Valencià i des 20132 de Mostra Viva del Mediterrani, festival que des del 2013 ha substituït la Mostra de València després del seu tancament en 2011. Directora del Festival Internacional de Cinema Dóna i Cinema – Woman & Film – Dona i Cinema. 3 Ha col·laborat com a jurat en Festivals com Alzinema, Premis Tirant o Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya. Serà presidenta del Jurat en l’edició 2015 del Festival de Cinema d’Alacant.

Per a veure la seua filmografia https://es.wikipedia.org/wiki/Giovanna_Ribes

DATES DE REALITZACIÓ DEL TALLER: Dimarts 14, 21 i 28 de febrer, 7, 21 i 28 de març  i 4 d’abril de 2017
HORARI: La sessió del primer dia, 14 de febrer, de 16h. a 18h. Resta de dates de 16h. a 19h.
LLENGUA: Castellà/Valencià
LLOC: Campus de Blasco Ibáñez
AULA:  Aula SC2 – Aulari III – Av. Menéndez i Pelayo, S/N (consulteu el plànol)

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací