Taller de Narrativa Breu en Castellà (3). Aula Oberta d’Escriptura Creativa 11a edició.

nau estudiants 02-1

Taller impartit per Bárbara Blasco Grau. (València, 1972)

Va estudiar Direcció cinematogràfica al CECC (Centre d’Estudis Cinematogràfics de Catalunya) i guió a l’Escola de Cinema de Sant Antonio dels Banys a Cuba, i en la UIMP, a l’escola de guionistes Luis García Berlanga.
Llicenciada en periodisme, amb premi extraordinari fi de carrera, ha treballat en diversos mitjans locals de València, en el gabinet de premsa de la Biennal i actualment col·labora a València Plaza.
És coautora de diversos llibres: Un cuento para cada problema de Babia edicions, Mujeres de Premio, editat per la Conselleria de Benestar social, o Voces de Experiencia per la Regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de València.
Ha estat ajudant de mag, ballarina de cabaret, cambrera, teleoperadora, actriu secundària, ha treballat en una gasolinera, en fi, multitud d’oficis, tots ells absurdament productius fins a desembocar en el meravellós i improductiu món de la literatura, laberint del qual no aconsegueix sortir.
Ha guanyat el premi Àngel Herrrera de relat curt. Ha publicat la novel·la Suerte, a Ediciones Contrabando, novel·la que va ser finalista del premi Lengua de Trapo.
Des de fa tres anys, imparteix tallers de creació literària en Fuentetaja.
Escriu habitualment al seu bloc: www.dameunatregua.blogspot.com.es

DATES DE REALITZACIÓ DEL TALLER: Dijous 16 i 23 de febrer, 2, 9, 23 i 30 de març i 6 d’abril
HORARI: La sessió del primer dia, 16 de febrer, de 16h. a 18h. Resta de dates de 16h a 19h.
LLENGUA: Castellà
LLOC: Campus dels Blasco Ibáñez
AULA: Aula 5.1 – Aulari VI – C/Dr. Moliner, S/N (consulteu el plànol)

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací