Taller de Poesia en València. Aula Oberta d’Escriptura Creativa 11a edició.

AnaPonce_9246-1

Taller impartit per Francesc Rodrigo, (Mislata, 1964).

És mestre, llicenciat en Filologia i Doctor en Didàctica de la Llengua i la Literatura per la Universitat de València. Ha treball durant 23 anys com a professor de valencià en l’ensenyament secundari. Actualment, és professor de Didàctica de la Llengua i la Literatura en els Graus de Magisteri d’Educació Infantil i Primària de Florida Grup Educatiu Cooperatiu.

La seua trajectòria poètica s’inicia en 1989 amb la publicació del seu primer llibre L’hoste perfecte, en la col·lecció de poesia de La Forest d’Arana. El 1990 va guanyar el premi Manuel Rodríguez Martínez d’Alcoi amb el llibre Navegacions, publicat en la col·lecció Alfama de l’editor Amós Belinchón. En 1992 rep el Premi Benvingut Oliver de Catarroja amb el llibre Foc pàl·lid publicat per l’Ajuntament de Catarroja. El 1996 publica, també en la col·lecció Alfama, el llibre Tigre d’esguard tèrbol que recull el llibre de versos El violí rònec i el llibre de prosa poètica Les veus de l’illa. L’any 2000, amb el llibre Àmfores de foc, guanyà el premi Festa d’Elx, obra publicada en 2001 per l’editorial Tres i Quatre. Amb Alfabet del desig ha guanyat el Premi Vicent Andrés Estellés de Poesia de Burjassot 2014. Formà part de la tertúlia literària la Forest d’Arana del barri del Carme de València i ha col·laborat com a crític literari en diverses revistes: DISE, Papers i Lletres Valencianes.

Des de fa vint anys és organitzador i secretari dels premis literaris de poesia i narrativa la Rosa de Paper convocats per Florida Centre de Formació. També ha estat membre del jurat del Premi de Literatura Infantil i Juvenil “Benvingut Oliver” de Catarroja en les seues onze convocatòries i ha dirigit un Club de Lectura per a estudiants de la Universitat de València (febrer-maig 2014).

DATES DE REALITZACIÓ DEL TALLER: Dijous, 23 i divendres 24 de febrer, dijous 2, 9, 23 i 30 de març i 6 d’abril
HORARI:
La sessió del primer dia, 23 de febrer, de 16h. a 18h. Resta de dates de 16h. a 19h.
LLENGUA: Valencià.
LLOC: Campus de Blasco Ibáñez
AULA: Aula de Formació del SeDI – Aulari III – Avda. Menéndez i Pelayo, S/N (consulteu el plànol)

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací