Com millorar les tècniques d’estudi

El saber estudiar i la metodologia d’estudi és fonamental per a qualsevol estudiant. Dominar tècniques d’estudi és útil i necessari, ja que permeten gestionar, processar i relacionar els coneixements. És important saber quan, com i per què hem d’utilitzar una determinada tècnica. Aquest taller ofereix la possibilitat d’aprendre mètodes destinats “a aprendre a aprendre”.

El taller està impartit per Elena Gimenez Urraco, professora del Departament Didàctica i Organització Escolar.

Els continguts del taller són: Tècniques per millorar  la presa d’apunts, la lectura i l’elaboració d’esquemes i resums.  Aprenentatge d’estratègies de memòria, de lectura i estrategies metacongnitives. Organització del temps, de les matèries i de l’espai d’estudi.

LLENGUA: Castellà/Valencià
LLOC:  Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULES: B4
DATES, HORAR:
Dilluns 5 de setembre de 2016 de 16 a 20 hores.
Dimarts 6 de setembre de 2016 de 16 a 19 hores.
Dijous 8 de setembre de 2016 de 16 a 19 hores.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 0,5 ECTS.

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller de “Tècniques de control de l’èstres” està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací