Cuina reciclant i menja bé

Farmàcia2

Taller impartit per Cruz Martínez Rosillo, Dietista-Nutricionista de la Clínica Nutricional Fundació Lluís Alcanyís de la  Universitat de València.

Campus Sostenible és un programa marc d’actuacions que defineix, amb l’horitzó de 2015 i en el context d’una estratègia institucional, una política pròpia i uns principis de gestió ordinària per a contribuir a la sostenibilitat en tots els àmbits que caracteritzen la Universitat  Sostenible.  Uns dels seus programes és l’Alimentació i la Nutrició. En aquest programa s’emmarca l’elaboració d’unes guies que ens faciliten unes recomanacions senzilles per a aconseguir una alimentació el més saludable possible .

L’objectiu del taller és conèixer les possibilitats que ens ofereix la reutilització dels aliments i aprendre els recursos per a donar ús a aliments que freqüentment rebutgem preservant les seves qualitats mitjançant la planificació i emmagatzematge de les compres, receptes assequibles i nutritives, així com les seues tècniques culinàries, en el context d’una alimentació saludable, equilibrada i completa.

LLENGUA: Castellà/Valencià.
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B8
DATES i HORARI:
Dilluns 7 de setembre de 2015 de 16 a 19 h.
Dimecres 9 de setembre de 2015 de 16 a 19 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Taller sense reconeixement acadèmic en ECTS

RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN CRÈDITS LLIURE ELECCIÓ: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 crèdit de lliure elecció cal fer un total de 12 hores de formació mitjançant l’agrupació de 2 tallers de 6 hores del conjunt de tallers que es proposen dins La Nau dels Estudiants

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Des del 15 de juliol al 2 de setembre del 2015.

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací