Curs de Formació per a Representants 2017-2018

S’ofereix un catàleg modular de sessions monogràfiques de 2 hores. Es tracta de sessions formatives específiques, bé amb continguts genèrics adreçades a qualsevol representant, bé adaptades a l’experiència o dedicació dels representants segons l’òrgan de pertinença o les seues funcions: membres de CATs, coordinadors-es d’ADRs, claustrals, secretaria o tresoreria d’ADRS/AGE, membres de juntes de centre,…

El sumatori de 4 sessions (8 hores totals) cobriria el requeriment de formació per al reconeixement acadèmic.

Com es tracta d’una formació modular, es poden fer sessions formatives amb les sessions actualment programades i/o combinar-les amb les que es programen més endavant.

Els estudiants representants, que han assistit a la Trobada de Representants (d’enguany o de l’any anterior), tenen el curs de formació de representants tal i com el fèiem abans del curs 17-18 o, per últim, tenen la formació del Programa Entreiguals(1), no necessiten fer cap sessió monogràfica per obtenir el reconeixement acadèmic.

(1): A partir del curs 18-19 la formació del Programa Entreiguals haurà de completar-se amb una de les sessions especialitzades (2 hores) que es programaran més endavant, donat que no més serà equivalent amb la formació per a Representants en 6 hores (la sessió “La Universitat de València: Recursos i Serveis” i la sessió destinada a “Habilitats socials per a la relació d’ajuda” de la formació d’Entreiguals)

La proposta vigent de sessions monogràfiques que hem programat per al proper abril és la següent:

SESSIÓ FORMATIVA DATA HORARI
Gestió òrgans. Presentació projectes i tramitació de sol·licituds Dilluns , 16/04/18 De 16 a 18 h.
Competències de l’estudiantat en la governança de la Universitat Dimarts, 17/04/18 De 16 a 18 h.
Gestió de Conflictes Dijous, 19/04/18 De 16 a 18 h.
Universitat de València: Recursos i Serveis Dilluns, 23/04/18 De 16 a 18 h.
Gestió òrgans. Presentació projectes i tramitació de sol·licituds Dimarts, 24/04/18 De 16 a 18 h.
Competències de l’estudiantat en la governança de la Universitat Dimecres 25/04/18 De 16 a 18 h.
Gestió de Conflictes Dijous 26/04/18 De 16 a 18 h.

Totes les sessions es realitzaran a l’aula de formació del Sedi (Aulari III – Av. Menéndez y Pelayo, s/n – Campus de Blasco Ibàñez) de 16 a 18 hores.

Es poden realitzar fins a 4 d’aquestes sessions. El termini per a fer la inscripció de cada sessió es tancarà 48 hores abans de la data de en què la sessió es realitze.

Inscripció a les sessions formatives: ENTREU