Eines per al debat i l’argumentació oral

VALENCIA 19 10 09 CAMPUS DE TARONGERS FOTO MIGUEL LORENZO

Defensar una opinió i convèncer un interlocutor amb proves i raonaments és, com en poques paraules podem definir, l’acció d’argumentar. Debatre, és exercir aquesta opció per mantenir idees o posicions antagòniques en una discussió o conversa. Com aconseguir-ho és el que prentén aquest curs amb l’ensenyament d’eines i tècniques útils per a tal fi.

El curs està impartit per Magdalena Landete Carrilero, professora del Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació.

Curs pràctic per introduir-se en les tècniques d’oratòria per al debat i l’argumentació acadèmica. Breu història de la teoria i pràctica de l’argumentació oral. Tècniques d’expressió oral. La situació comunicativa: definició i tipologies. Desprès dels fonaments teòrics, la metodologia utilitzada contempla la realització d’exercicis on es realitzaran i gravaran exposicions orals per a una posterior reproducció i anàlisi constructiu.

MODALITAT:  Curs presencial de 20 h.
LLENGUA: Valencià
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B1
DATES, HORARI:
De dilluns 5 a dijous 8 de setembre de 2016 de 9 a 14 hores.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 8 de julio al 31 d’agost de 2016

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací