Estrategies i tècniques d’expressió oral en l’àmbit acadèmic i professional (castellà)

IvoRoviraAnaPonce-0639blog

Impartit per Amparo Montaner Montava, professora del Departament de Teoria Dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació.

Els continguts del taller permetran que els participants coneguen estratègies possibles per a parlar en públic, tant com a eina professional als diferents entorns laborals, com en l’àmbit acadèmic. Les competències que s’han d’adquirir. Realitzar presentacions orals: Estructura, arguments, estils…Parlar en públic amb fluïdesa i amb un discurs eficient.  Col·loquialismes, vulgarismes, anacoluts…etc. Es practicarà mitjançant dinàmiques d’aula diferents exercicis per aprendre a modular la veu, a parlar amb més precisió i adquirir habilitats que els permetan presentar públicament amb una projecció més eficient.

És convenient que per aquest curs porteu tablet, smartphone o qualsevol dispositiu mòbil que permeta gravació de veu.

LLENGUA: Castellà.
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B1
DATES, HORARI I AULES:
De dilluns 7  a dijous 10 de setembre de 2015 de 16 a 21 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS / 2 Crèdits de lliure opció
Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 15 de juliol al 2 de setembre de 2015

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací