Estratègies i tècniques d’expressió oral en l’àmbit acadèmic i professional (castellà)

nau estudiants 02-1

L’expressió oral és la forma més antiga de comunicació entre els esser humans. L’objectiu d’aquest curs es aconseguir que la nostra expressió oral siga el més efectiva possible, és a dir, ens permeta transmetre de forma clara, coherent i adient allò que volem transmetre o comunicar a cada moment tant en l’àmbit universitari com en l’àmbit professional.

El curs està impartit per Amparo Montaner Montava, professora del Departament de Teoria Dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació.

Els continguts del taller permetran que els participants coneguen estratègies possibles per a parlar en públic, tant com a eina professional als diferents entorns laborals, com en l’àmbit acadèmic. Les competències que s’han d’adquirir. Realització de presentacions orals: Estructura, arguments, estils…  Parlar en públic amb fluïdesa i amb un discurs eficient.  Col·loquialismes, vulgarismes, anacoluts…etc. Es practicarà mitjançant dinàmiques d’aula diferents exercicis per aprendre a modular la veu, a parlar amb més precisió i adquirir habilitats que els permetan presentar públicament amb una projecció més eficient.

És convenient que per aquest curs porteu tablet, smartphone o qualsevol dispositiu mòbil que permeta gravació de veu.

MODALITAT:  Curs presencial de 20 h.
LLENGUA: Castellà.
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B1
DATES, HORARI:
De dilluns 5 a dijous 8 de setembre de 2016 de 16 a 21 hores.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016