Fase Local: Lliga de debat universitària de la Universitat de València 17-18

Aquesta lliga constitueix la fase local de la Lliga de debat universitàri de la Xarxa Vives. Participaran organitzats per equips, els estudiants que, necessàriament, hagen realitzat el curs Parlem en públic com exposem els nostres arguments.

De manera individual, els membres dels equips que han representat a la Universitat de València en edicions anteriors de les lligues de debat de la Xarxa Vives, tenen la possibilitat de participar en la Lliga de la Universitat de Valencia integrant-se en qualsevols dels equips que es formen per a aquesta competició local.  Aquest estudiants no tindran necessitat de tornar a fer el curs Parlem en públic, com exposem els nostres arguments

L’equip campió d’aquesta fase local, serà qui represente a la Universitat de València en la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives. Abans d’aquesta competició interuniversitària, rebrà un entrenament extra de 10 hores pràctiques de debat i argumentació. Es comunicaran les dates més endavant.

Dates, horaris i seu
La Lliga de Debat Universitària de la Universitat de València es realitzarà durant la setmana del 5 al 9 de febrer de 2018. Es donarà la informació d’horaris i espais on tindrà lloc més endavant.

Tema de debat
Els debats sempre versaran sobre temes controvertits i d’actualitat. Consistiran en una pregunta o afirmació que done lloc a posicions oposades, cadascuna de les quals haurà de ser defensada.

El tema d’aquesta fase local organitzada per la Universitat de València, serà el mateix que el de la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives:

«És occident responsable del sorgiment de l’Estat Islàmic?»

Bases de la Lliga de debat universitària de la Universitat de València: Publicarem en breu.
Reglament de la lliga de debat universitària de la Universitat de València.: Publicarem en breu.