Fulls de càlcul, com treure partit a les seues funcionalitats

_ML06696blog rec1

En moltes ocasions fem ús de les funcions bàsiques de determinats programes informàtics i se’n oblidem que estem front aplicacions ofimàtiques amb una gran varietat de funcions i recursos. La intenció d’aquest taller és descobrir i aprofitar el potencial que tenen els fulls de càlcul a l’hora de crear documents.

Taller impartit per Vicente Cerverón Lleó, professor del Departament d’Informàtica.

Els continguts del taller són:  Creació i gestió de llibres de treball; ús de fórmules i funcions; gràfics; ordenació i filtratge; fitxes i taules dinàmiques; escenaris i objectius.

LLENGUA: Castellà/Valencià
LLOC: Aulari Sud – Campus dels Tarongers
AULA: S-505
DATES I HORARI:
Dilluns 5 de setembre de 2016 de 10 a 14 hores.
Dimarts 6 de setembre de 2016 de 10 a 13 hores.
Dijous 8 de setembre de 2016 de 10 a 13 hores.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 0,5 ECTS

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller “Ús eficient de processadors de text” està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Des del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016.
PER A INSCRIURE’T:  polsa ací