Introducció a les bases de dades

VALENCIA ©22/5/01 MIGUEL LORENZO DEP DE ENFERMERIA

En l’actualitat, qualsevol organització o institució compta per al desenvolupament de les seves funcions amb el suport de Bases de Dades. Si pensem en l’estudi i la recerca, la recopilació de dades és una tasca necessària i insubstituïble. Una de les funcionalitats principals de les bases de dades és permetre l’emmagatzematge i la recuperació de la informació, perquè tant les persones com les organitzacions, puguen prendre decisions a partir dels resultats obtinguts. L’objectiu d’aquest curs és oferir els coneixements per a iniciar-se en l’ús i gestió de bases de dades.

Curs impartit per Elena Díaz Fernández i Esther de Ves Cuenca, professores del Departament d’Informàtica.

Els continguts del tallere són: gestió de bases de dades; bases de dades amb Access; disseny d’una taula; operacions bàsiques sobre les dades, els camps i els registres d’una taula; modificació de camps en el full de dades; recerca i ordenació de dades; consultes; relacions entre taules; consultes de selecció i d’acció; importar i exportar dades, formularis i informes.

MODALITAT:  Curs presencial de 20 h.
LLENGUA: Castellà.
LLOC: Aulari Sud – Campus dels Tarongers.
AULA: S-102
DATES I HORARI:
De dilluns 5 a dijous 8 de setembre de 2016 de 9 a 14 hores.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací