La Nau dels Estudiants, edició febrer/març 2018

VALENCIA 21 9 06 GUIA UNIVERSITAT DE VALENCIA FOTO MIGUEL LORENZO

La Nau dels Estudiants
La Delegació d’Estudiants mitjançant el Sedi organitza, des de 1997, l’Espai de Formació La Nau dels Estudiants. A partir de l’experiència d’aquest anys, d’acord amb l’actual marc normatiu dels estudis universitaris i afrontant les noves necessitats, la finalitat d’aquest programa és oferir a l’estudiantat un conjunt de coneixements pràctics i recursos per a l’estudi per tal de contribuir al desenvolupament de la seua vida tant acadèmica com personal i professional.

Destinataris
Els cursos de La Nau dels Estudiants estan destinats tant a estudiants universitaris com a la ciutadania en general.

Participants de La Nau Gran
Aquests cursos poden ser reconeguts com a crèdits en Activitats Complementaries dins dels diferents itineraris del programa La Nau Gran. La condició necessària per a poder ser convalidables és que l’activitat formativa tinga una durada igual o superior a les deu hores.

Durada dels cursos
Aquesta edició de La Nau dels Estudiants està formada per cursos de vint, deu o sis hores de durada.

Dates de realització
La present edició es realitzarà del 19 de febrer al 8 de març de 2018.

Programació de Cursos de La Nau dels Estudiants – febrer/març 2018

Matrícula als cursos de La Nau dels Estudiants – febrer/març 2018