Estratègies d’expressió oral en l’àmbit acadèmic i professional

nau estudiants 02-1

05NAUFEB18

L’expressió oral és la forma més antiga de comunicació entre els esser humans. L’objectiu d’aquest curs es aconseguir que la nostra expressió oral siga el més eficaç possible, és a dir, ens permeta transmetre de forma clara, coherent i adient allò que volem transmetre a cada moment, tant en l’àmbit universitari, com en l’àmbit professional.

El curs està impartit per Carles Navarro Carrascosa, professor del Departament de Filologia Espanyola.

Els continguts del curs permetran que els participants coneguen estratègies possibles per a parlar en públic, tant com a eina professional als diferents entorns laborals, com en l’àmbit acadèmic. Les competències que s’han d’adquirir. Realització de presentacions orals: Estructura, arguments, estils. Parlar en públic amb fluïdesa i amb un discurs eficient.  Col·loquialismes, vulgarismes, anacoluts, etc. Es practicarà, mitjançant dinàmiques d’aula, diferents exercicis per a aprendre a modular la veu, per a parlar amb més precisió i per a adquirir habilitats que permetan una expressió oral més eficient.

És convenient que per a aquest curs porteu tablet, smartphone o qualsevol dispositiu mòbil que permeta gravació de veu.

Modalitat:  Curs presencial de 20 h.
Llengua: Castellà.
Dates: Dimarts 20/02, dijous 22/02, dimarts 27/02, dijous 01/03 i dimarts 06/03.
Horari: De 16 a 20 h.
Lloc: Aulari Nord – Campus dels Tarongers.
Aula: N510

Reconeixement acadèmic: 1 ECTS

Termini d’inscripció: del 31 de gener al 18 de febrer de 2018.

Per a inscriure’t:  polsa ací