Estratègies d’expressió oral en l’àmbit acadèmic i professional

nau estudiants 02-1

05NAUFEB18

L’expressió oral és la forma més antiga de comunicació entre els esser humans. L’objectiu d’aquest curs es aconseguir que la nostra expressió oral siga el més eficaç possible, és a dir, ens permeta transmetre de forma clara, coherent i adient allò que volem comunicar a cada moment tant en l’àmbit universitari com en l’àmbit professional.

El curs està impartit per Carles Navarro Carrascosa, professor del Departament de Filologia Espanyola.

Els continguts del curs són: Permitir als participants conèixer les estratègies possibles per a parlar en públic, tant en els diferents entorns laborals, com en l’àmbit acadèmic. Les competències que s’han d’adquirir. Realització de presentacions orals: Estructura, arguments, estils. Parlar en públic amb fluïdesa i amb un discurs eficient.  Col·loquialismes, vulgarismes, anacoluts, etc. Es practicarà, mitjançant dinàmiques d’aula, diferents exercicis per a aprendre a modular la veu, per a parlar amb més precisió i per a adquirir habilitats que permetan una expressió oral més eficient.

És convenient que per a aquest curs es porte tablet, smartphone o qualsevol dispositiu mòbil que permeta gravació de veu.

Modalitat:  Curs presencial de 20 h.
Llengua: Castellà.
Dates: Dimarts 20/02, dijous 22/02, dimarts 27/02, dijous 01/03 i dimarts 06/03.
Horari: De 16 a 20 h.
Lloc: Aulari Nord – Campus dels Tarongers.
Aula: N510

Reconeixement acadèmic: 1 ECTS

Termini d’inscripció: del 31 de gener al 18 de febrer de 2018.

Per a inscriure’t:  polsa ací