Consum i problemes ambientals ¿Què pots fer tu?

VALENCIA 6 5 07 AUDIOGUIAS DEL JARDIN BOTANICO DE LA UV FOTO MIGUEL LORENZO

Taller impartit per l’Equip d’Educació Ambiental Greenpeace-València.

Campus Sostenible és un programa marc d’actuacions que defineix, amb l’horitzó de 2015 i en el context d’una estratègia institucional, una política pròpia i uns principis de gestió ordinària per a contribuir a la sostenibilitat en tots els àmbits que caracteritzen la Universitat  Sostenible. Tot això amb l’objectiu de desenvolupar un Campus Sostenible i Saludable  fomentar el compromís, la participació social i les pràctiques alineades amb el comerç just.

Al taller, a partir de dinàmiques participatives, treballarem les campanyes de Greenpeace relacionades amb els problemes ambientals: Sobirania alimentària-transgènics, canvi climàtic, boscos-desforestació, residus, canvi climàtic, etc. Es pretén que es coneguen quins problemes es generen per poder donar solucions que estan en les nostres mans.

LLENGUA: Castellà/Valencià.
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B7
DATES i HORARI:
Dimarts 8  de setembre de 2015 de 16 a 19 h.
Dijous 10 de setembre de 2015 de 16 a 19 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Taller sense reconeixement acadèmic en ECTS

RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 crèdit de lliure elecció cal fer un total de 12 hores de formació mitjançant l’agrupació de 2 tallers de 6 hores del conjunt de tallers que es proposen dins La Nau dels Estudiants

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Des del 15 de juliol al 2 de setembre del 2015.

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací