Fulls de càlcul. Com treure partit a les seues funcionalitats

_ML06696blog rec1

Taller impartit per Vicente Cerverón Lleó, professor del Departament d’Informàtica.

Els continguts del taller són: creació i gestió de llibres de treball; ús de fórmules i funcions; gràfics; ordenació; filtratge; fitxes i taules dinàmiques; escenaris i objectius. La metodologia prevista consisteix en realitzar treballs a l’aula sobre casos pràctics. És recomanable tindre coneixements bàsics de Excel.

LLENGUA: Castellà
LLOC: Aulari Sud – Campus dels Tarongers
AULA: 407
DATES I HORARI:
Dilluns 7 de setembre de 2015 de 16 a 20 h.
Dimecres 9 de setembre de 2015 de 16 a 19 h.
Dijous 10 de setembre de 2015 de 16 a 19 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS cal fer un total de 20 hores de formació mitjançant l’agrupació dels tallers que formen els mòduls formatius. L’agrupació de tallers es pot fer entre tallers de la mateixa o diferent edició.

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller d’Ús eficient de processadors de text està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ: 1 Crèdit

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Des del 15 de juliol al 2 de setembre del 2015.
PER A INSCRIURE’T:  polsa ací