Introducció a les bases de dades

VALENCIA ©22/5/01 MIGUEL LORENZO DEP DE ENFERMERIA

Impartit per Elena Díaz Fernández i Esther de Ves Cuenca, professores del Departament d’Informàtica.

Els continguts del tallere són: gestió de bases de dades; bases de dades amb Access; disseny d’una taula; operacions bàsiques sobre les dades, els camps i els registres d’una taula; modificació de camps en el full de dades; recerca i ordenació de dades; consultes; relacions entre taules; consultes de selecció i d’acció; importar i exportar dades, formularis i informes. Bases de dades amb programari lliure. La metodologia que s’utilitzarà en este curs consisteix en l’explicació de continguts senzills i la realització d’exercicis directament relacionats amb el que s’explica.

LLENGUA: Castellà.
LLOC: Aulari Sud – Campus dels Tarongers.
AULA: 404
DATES I HORARI:
De dilluns 7 a dijous 10 de setembre de 2015 de 9 a 14 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS / 2 Crèdits de lliure opció

Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 15 de juliol al 2 de setembre de 2015

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací