Planificació i gestió del temps

_ML06778-1

Impartit per Carolina Moliner Cantos i Francisco Gracia Lerin, professors del Departament de Psicologia Social.

Els continguts d’aquest taller son els següents: Establiment de metes, elecció de prioritats i planificació: seguiment i ajust, gestió del temps en el treball en grup, estratègies per a la reducció de “lladres del temps”.  La metodologia del curs tindrà una part teòrica i un altra pràctica fent dinàmiques de grup que afavorisquen l’aplicació dels continguts que s’han treballat. La part pràctica inclou la resolució de casos pràctics i el anàlisi individual.

LLENGUA: Castellà
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B3
DATES I HORARI:
Del dilluns 7 al dijous 10 de setembre de 2015 de 9 a 14 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS / 2 Crèdits de lliure opció
Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 15 de juliol al 2 de setembre de 2015

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací