Tècniques de control de l’estrés

_ML06707-1

Taller impartit per Amparo Cotoli Crespo, professora del Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics,

Els continguts d’aquest taller son els següents: Introducció a com descobrir les causes i conseqüències de l’estrès. Aprenentatge de tècniques de control de l’estrès, relaxació muscular e imaginativa, detenció del pensament, autocontrol i auto hipnosi.

LLENGUA: Castellà/Valencià
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
DATES I HORARI:
Dimarts 8 de setembre de 2015 de 10 a 14 h, a l’aula 12
Dimecres 9 de setembre de 2015 de 10 a 13 h, a l’aula B8
Dijous 10 de setembre de 2015 de 10 a 13 h, a l’aula 12

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS cal fer un total de 20 hores de formació mitjançant l’agrupació dels tallers que formen els mòduls formatius. L’agrupació de tallers es pot fer entre tallers de la mateixa o diferent edició.

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller d’Habilitats per a l’Estudi està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ: 1 Crèdit

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 15 de juliol al 2 de setembre de 2015