Tècniques per al treball en equip

VALENCIA 19 9 06 LA NAU DELS ESTUDIANTS FOTO MIGUEL LORENZO

Impartit per Joan Maria Senent Sánchez, professor del Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació.

Els continguts d’aquest curs son els següents: Actituds i estratègies que afavoreixen els treball en equip. Avantatges i dificultats d’eixe tipus de treball.  Aspectes necessaris: creativitat, recerca d’informació, participació, reflexió, etc   La metodologia del taller eminentment pràctica fonamentada en dinàmiques de grup i tècniques de simulació amb l’objectiu de trobar les actituds que afavoreixen o dificulten la cooperació en activitats col·lectives tant en entorns educatius com socials.

LLENGUA: Valencià
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B3
DATES I HORARI:
Del dilluns 7 al dijous 10 de setembre de 2015  de 16 a 21 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1ECTS/ 2 crèdits lliure elecció
Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Des del 15 de juliol al 2 de setembre del 2015.

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací