Estrategies i tècniques d’expressió oral en l’àmbit acadèmic i professional (castellà)

nau estudiants 02-1

L’expressió oral és la forma més antiga de comunicació entre els esser humans. L’objectiu d’aquest curs es aconseguir que la nostra expressió oral siga el més eficaç possible, és a dir, ens permeta transmetre de forma clara, coherent i adient allò que volem transmetre a cada moment, tant en l’àmbit universitari, com en l’àmbit professional.

El curs està impartit per Amparo Montaner Montava, professora del Departament de Teoria Dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació.

Els continguts del curs permetran que els participants coneguen estratègies possibles per a parlar en públic, tant com a eina professional als diferents entorns laborals, com en l’àmbit acadèmic. Les competències que s’han d’adquirir. Realització de presentacions orals: Estructura, arguments, estils. Parlar en públic amb fluïdesa i amb un discurs eficient.  Col·loquialismes, vulgarismes, anacoluts, etc. Es practicarà, mitjançant dinàmiques d’aula, diferents exercicis per a aprendre a modular la veu, per a parlar amb més precisió i per a adquirir habilitats que permetan una expressió oral més eficient.

És convenient que per a aquest curs porteu tablet, smartphone o qualsevol dispositiu mòbil que permeta gravació de veu.

Modalitat:  Taller presencial de  20 h.
Llengua: Castellà.
Dates i horari: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 15:30 a 20:30 h.
Lloc: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
Aula: 22.

Reconeixement acadèmic: 1 ECTS.

Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2017 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic

Termini d’inscripció: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Per a inscriure’t:  polsa ací