Aproximació a la gestió de xarxes socials: comunity manager

estado-redes-sociales-reasonwhy.es_

10NAUMAR17

El conegut fenomen de la globalització ha arribat a les comunicacions interpersonals. Gran part de la població, d’una manera o d’altra fa ús de xarxes socials. Les organitzacions i institucions s’han vist obligades a donar-se també a conèixer i obtenir visibilitat en l’entramat de xarxes socials existents. Gestionar com es mostra la nostra imatge i mantenir o augmentar les nostres relacions (sempre des del coneixement de les estratègies de pròpia organització o institució) és la funció del Community manager.
Aquesta formació pretén oferir els continguts mínims que tot gestor de xarxes socials ha de utilitzar.

El taller està impartit per Antonio Marín García,  Màster Universitari en Marketing i Investigació de Mercats i en l’actualitat Community Manager de la Facultat d’Economia.

Els continguts del curs són: La revolució que ha suposat la web 2.0 per a la societat i en particular en l’entorn universitari; La necessitat d’integrar nous rols en els organigrames : l’aparició de la figura del community manager com a gestor estratègic de les xarxes socials; Configuració de las principals xarxes; Facebook, twiter. Altres xarxes: Pinterest, Linkedin, Google +, etc. Introducció a la qüestió de la privadesa.

LLENGUA: Castellà.
LLOC: Aulari Nord – Campus dels Tarongers.
AULA: 403
DATES I HORARI:
Dimecres 22/03 de 16 a 20 hores.
Dimecres 29/03 de 16 a 19 hores.
Dimecres 5/04 de 16 a 19 hores.

AQUEST TALLER NO TÉ RECONEIXEMENT ACADÈMIC

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: del 22 de febrer al 20 de març de 2017.

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací (TALLER CANCEL·LAT)