La màgia del feminisme i altres il·lusions

VALENCIA 19 9 06 LA NAU DELS ESTUDIANTS FOTO MIGUEL LORENZO

13NAUMAR17

Al llarg de l’historia de la humanitat el paper de la dona als diferents àmbits culturals, creatius o científics ha patit del mal de l’oblit.  En moltes ocasions les persones que han fet de cronistes de la història han obviat a dones que foren grans pintores, escriptores i fins i tot científiques.  Aquest taller pretén posar de manifest com aquesta situació finalment es tradueix en un signe més de desigualtat entre els dos gèneres.

El taller està impartit per Trinidad Moreno Cobos, Llicenciada en Ciències Biològiques i Màster en Gènere i Polítiques d’igualtat per la Universitat de València, especialitzada en la participació de les dones a la cultura.

Taller per aprendre a analitzar des de la perspectiva de gènere a detectar i tenir una mirada crítica i feminista a tot allò que ens envolta. A la segona part d’aquest taller, es farà un recorregut per la participació de les dones en diversos àmbits culturals i creatius, analitzant quantitativament i qualitativament la seua presència, perquè aquest un espai simbòlic que determina la identitat de les persones, les seues relacions i els seus referents futurs, i perquè la seua escassa visibilitat intencionada suposa violència simbòlica cap a les dones.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA

LLENGUA: Valencià
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers
HORARI: De 16 a 19 hores
DATES I AULES:
Dimarts 28/03 a l’aula 15.
Dijous 30/03 a l’aula B7.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Taller sense reconeixement acadèmic en ECTS

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: Del 22 de febrer al 26 de març de 2017.

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací