Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives. Edició 17-18

Des de l’any 2005, la Xarxa Vives d’Universitats organitza la Lliga de debat universitària. A la Lliga de debat diversos equips d’estudiants de les universitats que formen la Xarxa Vives s’enfronten, durant una setmana, en una competició dialèctica sobre un tema d’actualitat o simplement polèmic, on l’argumentació, l’oratòria, la recerca d’informació i el treball col·laboratiu són les eines necessàries per afrontar el concurs.

Seu i dates de la Lliga 2018
La Lliga de Debat Universitària 2018 de la Xarxa Vives es realitzarà del 16 al 20 d’abril de 2018.

Tema de debat de la Lliga 2018
El tema de debat de la present edició és:

«És occident responsable del sorgiment de l’Estat Islàmic?»

Els equips no coneixen quina posició han de defensar (a favor o en contra) fins a uns minuts abans de començar cada enfrontament. Un equip de jutges decideix quina argumentació s’ha realitzat amb el màxim rigor i de la forma més convincent possible, d’acord amb els criteris establerts al reglament de la competició.

Premis
L’organització de la Lliga premia als equips campió i subcampió, com així mateix al millor orador d’entre tots els participants. Publicarem l’import dels premis més endavant.

A més un dels equips, que serà escollit pels propis participants, rebrà un reconeixement. La decisió es farà pública en tots els casos en el marc de la final.

Mes informació: polça ací