Los amores reídos son los más queridos

P1150732-1

18NAUFEB16

A la vida pot ser meravellos comptar amb algú que ens vulga, però que ens vulga bé … i també estimar algú, però estimar-bé. Cada persona ha de fer-se responsable dels seus actes, del seu creixement, de la seva felicitat, de la seva forma d’estimar … i un primer pas és discernir entre el que alimenta i potència relacions positives, generoses i constructives i el que no. L’humor i el clown poden ser eines eficaces en aquest camí.

Aquest taller està impartit per Amaia Prieto Marín, Llicenciada en Psicologia i diplomada en Criminologia per la Universitat de València, a més de formadora, actriu i pallassa … entre altres coses.

Es tracta d’un taller vivencial on es busca que les persones participants se senten protagonistes del seu propi procés i participen en dinàmiques relacionades amb la psicologia positiva, l’humor i el clown per fomentar relacions saludables basades en la igualtat i el bon tracte. Una experiència innovadora amb la qual activar reflexions significatives i pràctiques des de l’humor i el joc. L’objectiu és millorar la comunicació i la relació entre les persones, integrant les nostres emocions, facilitant l’autoconeixement i aportant una nova mirada que ens potencie com a éssers que estimen i es deixen estimar … bé.

És recomanable vindre amb roba còmoda.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA

LLENGUA: Castellà
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: Comunicarem en breu
DATES i HORARI:
Divendres 22 d’abril de 2016 de 16 a 19 h.
Dissabte 23 d’abril de 2016 de 10 a 13 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Taller sense reconeixement acadèmic en ECTS

RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 crèdit de lliure elecció cal fer un total de 12 hores de formació mitjançant l’agrupació de 2 tallers de 6 hores del conjunt de tallers que es proposen dins La Nau dels Estudiants

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Del 24 de març al 20 d’abril de 2016.

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací (CURS TANCAT-PLACES EXHAURIDES)
gobierno de españa
europa