Parlem en públic, com exposem els nostres arguments

imagen pagina blog

Per a participar com a membre de l’equip que represente a la Universitat de València en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives, és necessari resultar seleccionat després de realitzar aquesta formació.

Curs coordinat i impartit per Andreu Senti Pons, professor del Departament de Filologia Catalana de la Universitat de València. Col·laboren la professora Sandra Montserrat, Joan Nave, actor i Jose Luis Siurana, doblador. Tots ells contribuiran al curs amb aportacions des de diferents àmbits de la comunicació.

Cada dia som més conscients que la comunicació oral és fonamental. Tant un metge que ha de comunicar-se amb els pacients i familiars, com científics que participen en congressos, advocats que han de convèncer amb l’ús de la paraula… o estudiants que fan presentacions i han de defensar treballs. Tots necessitem dominar l’oralitat. Ara bé, és probable que mai no t’hagen ensenyat a afrontar totes aquestes situacions.

Parlar en públic no és un do, sinó un conjunt d’habilitats que es poden aprendre. En aquest curs Parlem en públic, com exposem els nostres arguments aprendràs a preparar discursos orals per convèncer, faràs exercicis per a perdre la por, treballaràs la veu i el cos i faràs debats.

CERTIFICACIÓ: Per a l’obtenció del certificat caldrà l’assistència al curs o taller. L’assistència al curs o taller és obligatòria. La no assistència haurà de ser justificada deguda i documentalment i no podrà ser superior al 20% de la durada de l’activitat.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC DEL CURS: 1 ECTS.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Del 23 de gener al 6 de febrer de 2017.

PER A MATRICULAR-TE: ENTREU (les places d’aquest curs s’han esgotat)

PER A FORMAR PART DE LA LLISTA D’ESPERA : ENTREU

MODALITAT: Curs presencial de 20 h.
PLACES DISPONIBLES: 30 places.
LLENGUA: Valencià
LLOC: Campus de Blasco Ibáñez
AULA: Totes les sessions fomatives es realitzaran a l’Aulari III. Els dimarts a l’aula SC1, els dimecres a l’aula SC2.

PROGRAMACIÓ:

DATA SESSIÓ FORMATIVA PROFESSOR/A HORARI
Dimarts 7 febrer Representació i primers passos Andreu Sentí  De 17 a 20 hores.
Dimarts 14 febrer Perdre la por Joan Nave  De 16 a 20 hores.
Dimarts 21 febrer Discursos orals Andreu Sentí  De 17 a 20 hores.
Dimecres 22 febrer El cos Sandra Montserrat  De 17 a 20 hores.
Dimarts 28 febrer La veu José Luis Siurana  De 17 a 20 hores.
Dimecres 1 de març El debat 1 Andreu Sentí  De 17 a 19 hores.
Dimarts 7 de març El debat 2 Andreu Sentí  De 17 a 19 hores.

FASE D’ENTRENAMENT:
Una vegada realitzat el curs, els estudiants seleccionats per a formar part de l’equip de la Universitat hauran de fer un període d’entrenament de 10 hores.  Aquesta fase no requereix una nova matrícula.  Les dates són les següents:

Dimarts 21 de març de 17 a 19 hores.
Dimarts 28 de març de 17 a 19 hores.
Dimarts 4 d’abril de 17 a 20 hores.
Dimarts 11 d’abril de 17 a 20 hores.

AULA: 3L2 de l’Aulari III.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC DE LA FASE D’ENTRENAMENT: 0,5 ECTS