Planificació i gestió del temps

_ML06778-1

Planificar i gestionar el temps que disposem per afrontar les tasques quotidianes és un dels factors que ens farà molt més efectius.  Tal volta, l’èxit d’allò que emprenguem dependrà de com administrem el nostre temps.  Aquest curs pot ajudar a descobrir com fer-ho.

El curs està impartit per Vicente Martínez Tur, catedràtic del Departament de Psicologia del Treball i les Organitzacions i per Francisco Gracia Lerin, professor del Departament de Psicologia Social.

Els continguts d’aquest taller son els següents: Establiment de metes, elecció de prioritats i planificació: seguiment i ajust, gestió del temps en el treball en grup, estratègies per a la reducció de “lladres del temps”.  La metodologia del curs tindrà una part teòrica i un altra pràctica fent dinàmiques de grup que afavorisquen l’aplicació dels continguts que s’han treballat. La part pràctica inclou la resolució de casos pràctics i el anàlisi individual.

MODALITAT:  Curs presencial de 20 h.
LLENGUA: Castellà
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
AULA: B3
DATES I HORARI:
De dilluns 5 a dijous 8 de setembre de 2016 de 16:00 a 21:00 hores.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC:  1 ECTS

Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací