Tècniques de control de l’estrès

_ML06707-1

Carrega lectiva, exàmens, situacions quotidianes….tots vivim circumstàncies d’estrès o de tensió.  És important disposar d’eines que ens ajuden a controlar-les i revertir–les. El taller de tècniques de control de l’estrès us pot aportar les claus per aconseguir-ho.

El taller està impartit per Amparo Cotolí Crespo, professora del Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics.

Els continguts d’aquest taller son els següents: La sindrome de l’èstres. Introducció a com descobrir les seues causes i conseqüències. Aprenentatge de tècniques de control de l’estrès, relaxació muscular e imaginativa, detenció del pensament, solució de problemes i tècniques d’autocontrol.

LLENGUA: Castellà/Valencià
LLOC: Aulari Oest – Campus dels Tarongers.
DATES, HORARI I AULES:
Dilluns 5 de setembre de 2016 de 16 a 20 hores a l’aula B5.
Dimarts 6 de setembre de 2016 de 16 a 19 hores a l’aula B5.
Dimecres 7 de setembre de 2016 de 16 a 19 hores a l’aula B4.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 0,5 ECTS

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller de “Com millorar les tècniques d’estudi” està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016
PER A INSCRIURE’T:  polsa ací