Tècniques d’expressió escrita (castellà)

_02

Taller coordinat per Salvador Pons Borderia, professor del Departament de Filologia Espanyola e impartit per Marta Pilar Montáñez, becària del Dept. de Filologia Espanyola.

Els continguts del taller són: Actualització de la normativa (RAE) pel que fa a accentuació, puntuació i diferents qüestions gramaticals.  La correcció d’estil. Revisió d’alguns dels errors més freqüents en l’escriptura: errors ortogràfics, errors gramaticals i errors lèxics. Redacció de textos: Planificació del text: etapes i estratègies retòriques; El procés de redacció: distribució de la informació, cohesió, coherència, ordre de paraules. Textos monogràfics i pràctiques de redacció: elecció del tema i selecció d’informació rellevant; adequació al registre; pràctiques de transformació de registre; pràctica d’estratègies argumentatives escrites.

És recomanable dur a les sessions del curs tablet o ordinador portàtil.

LLENGUA: Castellà.
LLOC: Campus dels Tarongers.
DATES, HORARI I AULES:
Dilluns 7 de setembre de 2015 de 16 a 21 h, a l’aula B7 de l’Aulari Oest.
Dimarts 8 de setembre de 2015 de 16 a 21 h, a l’aula EP.05 de la Facultat de Magisteri.
Dimecres 9 de setembre de 2015 de 16 a 21 h, a l’aula B7 de l’Aulari Oest.
Dijous 10 de setembre de 2015 de 16 a 21 h, a l’aula EP.05 de la Facultat de Magisteri.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS / 2 Crèdits de lliure opció
Aquesta activitat està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 15 de juliol al 2 de setembre de 2015

PER A INSCRIURE’T:  polsa ací