Ús eficient de processadors de text

VALENCIA 20 10 09 ESTUDIANTES Y NUEVAS TECNOLOGIAS FOTO MIGUEL LORENZO

En moltes ocasions fem ús de les funcions bàsiques de determinats programes informàtics i se’n oblidem que estem front aplicacions ofimàtiques amb una gran varietat de funcions i recursos. La intenció d’aquest taller és descobrir i aprofitar el potencial que tenen els processadors de text a l’hora de crear documents.

Taller impartit per Ariadna Fuertes Seder, professora del Departament d’Informàtica.

Els continguts del taller són: Introducció als processadors de text; el programari Word: preparació de documents; estils i plantilles; correcció; funcions fonamentals; taules, llistes, objectes i camps i funcions avançades del Word. Processament de text amb programari lliure.

LLENGUA: Castellà
LLOC: Aulari Sud – Campus dels Tarongers
DATES, HORARI I AULA:
Dilluns 5 de setembre de 2016 de 16 a 20 hores a l’aula S-102,
Dimarts 6 de setembre de 2016 de 16 a 19 hores a l’aula S-102.
Dijous 8 de setembre de 2016 de 16 a 19 hores a l’aula S-517.

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller “Fulls de càlcul, com treure partit a les seues funcionalitats” està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2016 de la Xarxa Vives d’Universitats i és susceptible d’obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Del 8 de juliol al 31 d’agost de 2016.

PER A INSCRIURE’T: polsa açi (CANCEL·LAT)