Ús eficient de processadors de text

VALENCIA 20 10 09 ESTUDIANTES Y NUEVAS TECNOLOGIAS FOTO MIGUEL LORENZO

Taller impartit per Ariadna Fuertes Seder, professora del Department d’Informàtica.

Els continguts del taller són: Estils i plantilles; correcció; taules, llistes, objectes i camps i funcions avançades del Word. Processament de text amb programari lliure. És recomanable tindre coneixements bàsics de Word.

LLENGUA: Castellà
LLOC: Aulari Sud – Campus dels Tarongers
AULA: 407
DATES I HORARI:
Dilluns 7 de setembre de 2015 de 10 a 14 h.
Dimecres 9 de setembre de 2015 de 10 a 13 h.
Dijous 10 de setembre de 2015 de 10 a 13 h.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC ECTS: Per a obtenir reconeixement acadèmic d’1 ECTS cal fer un total de 20 hores de formació mitjançant l’agrupació dels tallers que formen els mòduls formatius. L’agrupació de tallers es pot fer entre tallers de la mateixa o diferent edició.

Aquesta activitat realitzada conjuntament amb el taller de Fulls de càlcul. Com treure partit a les seues funcionalitats està inclosa en la Guia de Cursos d’Estiu 2015 de la Xarxa Vives d’Universitats i es susceptible de obtenir reconeixement acadèmic en la resta d’Universitats de la Xarxa.  Si no ets estudiant de la Universitat de València, consulta en la teua Universitat les condicions de reconeixement acadèmic.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ: 1 Crèdit

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: Des del 15 de juliol al 2 de setembre del 2015.
PER A INSCRIURE’T: CANCEL·LAT