Fase Local de la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives 17-18

La Universitat de València organitza per primera vegada la Fase local de la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives. A la competició participaran distribuïts en 6 equips els estudiants que han realitzat el curs sobre debat i argumentació, Parlem en públic com exposem els nostres arguments.

L’equip campió d’aquesta Fase local, serà qui represente a la Universitat de València en la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives. Abans d’aquesta competició interuniversitària, rebrà un entrenament extra de 10 hores pràctiques de debat i argumentació. Es comunicaran les dates més endavant.

Dates, horaris i seu
La Fase local de la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives es realitzarà el 7, 8 i 9 de febrer de 2018 a l’aula N519 de l’Aulari Nord del Campus dels Tarongers.

Està previst que cada jornada comence a les 16:00 hores.

La comunitat universitària que estiga interessada pot assistir com a públic.

Tema de debat
La dinàmica de la Lliga es basa en la proposta d’un tema de debat, una pregunta o una afirmació, que dona lloc a posicions oposades: una en contra i altra a favor. En cada debat s’enfronten dos equips cada un dels quals defendrà, segons sorteig previ, una de les dos posicions.

El tema d’aquesta fase local organitzada per la Universitat de València, serà el mateix que el de la Lliga de debat universitària de la Xarxa Vives:

«És occident responsable del sorgiment de l’Estat Islàmic?»

Sistema de competició
Els 6 equips que participaran en la fase local de la Lliga de debat universitària estan formats per 3, 4 o 5 estudiants.  Els emparellaments per disputar la competició i els dies i horaris en què cada un dels equips participarà ho podeu veure a continuació: sistema de competició

Composició Jurat
El Jurat de la Fase local de la Lliga de debat universitària està format per professorat de diferents departaments de la Universitat de València: composició del jurat