Parlem en públic, com exposem els nostres arguments

Per a participar a la fase local de la Lliga de de debat universitària de la Xarxa Vives que organitzarà la Universitat de València, es necessari realitzar aquesta formació.  La realització d’aquesta formació comporta el compromis de participació en la esmentada fase local.

Curs coordinat i impartit per Andreu Senti Pons, professor del Departament de Filologia Catalana de la Universitat de València. Col·laboren la professora Sandra Montserrat, i l’actor Joan Nave. Tots ells contribuiran al curs amb aportacions des de diferents àmbits de la comunicació.

Cada dia som més conscients que la comunicació oral és fonamental. Tant un metge que ha de comunicar-se amb els pacients i familiars, com científics que participen en congressos, advocats que han de convèncer amb l’ús de la paraula… o estudiants que fan presentacions i han de defensar treballs. Tots necessitem dominar l’oralitat.

Parlar en públic no és un do, sinó un conjunt d’habilitats que es poden aprendre. En aquest curs Parlem en públic, com exposem els nostres arguments aprendràs a preparar discursos orals per convèncer, faràs exercicis per a perdre la por, treballaràs la veu i el cos i faràs debats.

Termini d’inscripció: Del 18 de setembre a l’1 d’octubre de 2017 (s’obri a partir de les 10:00h.)
Modalitat: Curs presencial de 20 h.
Places disponibles: 40 places.
Llengua: Valencià.
Preu: Gratuït.
Lloc: Campus de Blasco Ibáñez.

Programació

DATA SESSIÓ FORMATIVA PROFESSOR/A HORARI AULA
Dimarts 3 d’octubre Representació i primers passos Andreu Sentí De 16 a 19 hores. A-33  Aulari I
Dijous 5 d’octubre  Perdre la por (*) Joan Nave De 16 a 20 hores. Aula Música
Divendres 6 d’octubre Aula  Música
Dimarts 17 d’octubre Discursos orals Andreu Sentí De 16 a 19 hores. A-33 Aulari I
Dijous 19 d’octubre Veu i debat Andreu Sentí De 16 a 19 hores.   702 Fac.    Filologia
Dimarts 24 d’octubre Veu i debat Andreu Sentí De 16 a 19 hores. A-33 Aulari I
Dimarts 31 d’octubre El cos i debat Sandra Montserrat De 16 a 20 hores. A-33 Aulari I

(*): A la primera sessió tots els participants al curs triaran entre el 5 o 6 d’octubre per a assistir a la sessió “Perdre la por”.  Aquesta sessió serà impartida a l’aula de Música de l’Antiga Facultat de Magisteri (av. Alcalde Reig, 8).

Llista d’espera
Els primers 40 inscrits tindran plaça. No obstant això, a partir del 27 de setembre es demanarà confirmació d’assistència al curs.  Les vacants seran covertes amb la llista d’espera.

Certificació
Per a l’obtenció del certificat caldrà l’assistència al curs. L’assistència al curs o taller és obligatòria. La no assistència haurà de ser justificada deguda i documentalment i no podrà ser superior al 20% de la durada de l’activitat.

Reconeixement acadèmic: 1 ECTS.

Per a matricular-te: ENTREU (Places exhaurides.  Polsa aci per a inscriure’t en la llista d’espera)